Rabu, 2 September 2015

CLEAN 9 by forever living

Ramai orang mencuba berbagai keadah untuk mencapai bentuk badan yang ideal namun keputusan amat mengecawakan, Produk Foreva living progrem ini sungguh tidak menghampakan dengan motivasi yang tinggi walaupun berlapar ,berpuasa , bersenam , amalkan pil deait , kesalon kecantikan namun lemak tidak berganjak ...dalam progrem set detok 9 hari atau ( cline 9) pakar nuterisi telah memilih set-set yang sesuai untuk detok.

Clean 9 adalah progrem 9 Hari Detok Badan yang membantu anda memulakan program pengurusan badan, Adalah selepas 9 hari tu.... anda terus KURUS ??? Namanya pun permulaan ...proses 9 hari ini adalah langkah detok, Samalah ia sebagai langkah DETOK besar- besaran jadi... usahalah harap dalam masa 9 hari itu berat anda akan turun 75 kg kpda 55kg so gembara tak......


KEJAYAAN PROGREM CLINE 9 (cuci usus 9 hari)




DEMO ALOVERA JEL MEMBERSIHKAN USUS YANG KOTOR





VIDIO USUS YANG KOTOR



DEMO ALOVERA JEL MEMBERI TENAGA TERHADAP BADAN KITA 


DEMO ARCTIC - SEA ~ ADALAH GABUNGAN MINYAK IKAN LAUT DALAM  & MINYAK ZAITUN
 dimana minyak ikan atau Omega3 berfungisi memberi oksegan manakala minyak zaitun memecahkan lemak


 
KANDUNGAN BEE POLLEN MEMBERI KESEGARAN SERTA TENAGA SELAIN ITU IA MEMBAKAR LEMAK DARI DALAM

Pertanyaan hubungi 
+6018 281 2796
+6019 687 7796


Ok, kita kena tau setiap hari kita makan ... dari segi kesihatan puasa adalah proses merehatkan perut.  

Di masa inilah perut kurang bekerja memproses makanan.  Makanan yang disarankan, adalah makanan tinggi serat    Jadi, usus mempunyai ruang untuk melakukan proses detox.  
               
Program 9 hari ini hampir menyamai proses puasa.  Cuma dalam program ini dibekalkan dengan produk yang menggantikan nutrisi makanan yg diperlukan tubuh.  9 hari ini usus kosong.  
pembersihan bermula. membersihkan usus ketika ia tidak dipenuhi dengan makanan.  Ia bukan sahaja dibersihkan, malahan dilapisi dengan jus aloe yang mampu menghalang toksin bahaya meresap ke tubuh. Detox/ pembersihan ini penting untuk memastikan penyerapan nutrisi secara maksimum dan anda akan terasa kecergasan yang sebagai orang sihat walaupun anda tidak mengambil makanan seperti selalu.  

Kemudian, program 30 hari menyusul.  Proses penting ini adalah sambungan program pengurusan badan.  inilah yang dinamakan program secara berperingkat.  Dalam tempoh ini, berat anda mula diturunkan. Dalam progrrm Clean 9 kita tidak perlu makan banyak.


Nutrisi yang penting sudah termasuk dalam produk program.  perut kosong sepanjang ini.  Ini memudahkan nyahtoksin berlaku.  Usus dibersihkan dan disegarkan.  Yalah, nak bersihkan usus lebih mudah tanpa makanan.  selepas 39 hari, berat badan turun secara berperingkat dan sihat.  Anda bleh terus menggunakan aricsea an aloevera seperti biasa. berat badan anda boleh kekal langsing jika anda sudah terbiasa dengan disiplin 39 hari. 

Makanlah secara berhemah.  Jangan terlalu ikut nafsu. Namun, serius kakchah cakap, anda sendiri akan terasa cepat kenyang setelah mengambil aloevera dan articsea.  Bee pollen meningkatkan metabolisma... mnggalakkan pmbakaran kalori berlaku.  manakala vitamin c membakar lemak berlebihan memastikan anda dapat mengekalkan berat badan ideal anda! - 

  Pertanyaan hubungi 
+6018 281 2796
+6019 687 7796

Tiada ulasan:

Catat Ulasan