Rabu, 20 Januari 2016

KHASIAT ALOVERA FOREVER*



FOREVER ALOE VERA GEL (AVG) dikenali sebagai egen detok semulajadi. Ia boleh membantu sistem pencernaan yang sihat yang seterusnya menggalakkan hati untuk berfungsi secara normal.

Kaya dengan saponins, sejenis ejen pembersih semulajadi yang boleh membantu membersihkan usus kecil, sementara serabut boleh membantu dalam pergerakan usus besar dan melancarkan pembuangan najis. Kulit anda akan menjadi lebih baik dan berseri apabila proses penyahtoksikan berjalan lancar. 

  • Kaya dengan serat tak larut air (boleh membantu pencernaan) dan serat larut air (mengawal atur kolesterol dan gula dalam darah)
  • Kompleks Antrakuinon mempunyai sifat anti keradangan, anti bakteria dan anti virus, dapat membantu penyembuhan luka
  • Acemanan membantu meningkatkan sistem keimunan tubuh dengan merangsang pengeluaran sel-sel makrofaj (sel darah putih yang dapat menghapuskan mikrob)
  • Aloe Vera Gel yang membantu sistem pencernaan yang sihat
  • Mengandungi serabut larut dan tidak larut air untuk membantu pergerakan usus besar
  • kaya dengan saponins, agen pembersih semulajadi yang boleh membantu membersihkan saluran pencernaan
  • Kompleks antrakuinon boleh membantu melegakan keradangan usus besar dan acemanan pula boleh membantu meningkatkan sistem imun badan
  • Sebagai prebiotik (makanan untuk bakteria baik) yang menggalakkan pertumbuhan probiotik (bakteria baik) dalam usus

10 SEBAB UTAMA MINUM ALOE VERA GEL

1. MEMBENA BADAN 
~ Mengandungi 20 jenis asid amino termasuk 7 asid amino adalah binaan bagi membena badan 

2) SIFAT PEMULIHAN ~ Mengandungi 12 unsur semulajadi yang dapat membantu memulihkan luka akaibat calar-calar, luka-luka kecil, Luka terbakar dan lain.



3) KESIHATAN DAN KEBERSIHAN GIGI ~ Mengalakan gusi dan mulut yang sihat., 1 kajian paa 2008 yang terbabit dlm Journal Applied Oral Science mendapati bahawa alovera adalah berkesan daripada dua jenama ubat gigi yang utama. Mengabungkan pengguna FOREVA TOOTHGEL dengan Pengambilan ALIVERA GEL berpotensi menyokong kesihatan dan kerbersihan mulut dan gigi anda


4) MEMPERCEPATKAN PENYEMBUHAN DAN PEMULIHAN ~ ALOE VERA GELL meningkatkan fungsi fibroblas iaitu sel yang membantu pembentukan kolegan dan juga menolong melegakan kelecuran, lika-luka dan calar-calar kecil serta kegagatalan kulit.


5. PEMBAIKPULIH ELASTIN DAN KOLEGAN ~ dapat menambah dan menokok bekalan biaan untuk menghasil dan mengekalkan kulit yang sihat.


6. MENGEKAKALKAN BERAT BADAN YANG SIHAT DAN NENINGKATKAN TAHAP TENAGA ~ Secara semulajadi menggalakan pembersihan sistem penghadaman kita dengan demikian meningkatkan tahap tenaga serta membantumengekalkan berat badan yang sehat.



7. MENYOKONG DAN MENGGALAKAN FUNGSI SISTAM KETAHAN BADAN ~ Kandungan ungsur-ungsur perangsangan dapat membantu menggalakan fungsi sistem penghadaman badan kita.

8. SISTEM PENGHADAMAN YANG SIHAT ~ Secara semulajadi ALOVERA GEL mempunyi keupayaan membersih dengan demikan membantu pergerakan usus dan meningkatkan penyerapan protein serta nutrien lain.


9. MEMBEKALKAN MINERAL SURI ~ Mengandungi 20 meneral semulajadi termasuk kromium, magnesium, mangan, kuprem, zink.

10. MEMBEKALKAN VITAMIN SEMULAJADI ~ Mengandungi vitamin yang diperlukan dalam diet harian kita termasuk vitamin B12, ASID FOLIK, NIASIAN, B6, B2, B1,C, E dan A


           *DIJAMIN ORIGINAL DIRECT DARI STOKIS*
PENGADER DIPERLUKAN
HUBUNGI SEKARANG

FOR SERIOUS BUYER ONLY
Pn Mami Ana 018 281 2769
JANGAN TUNGGU SAMPAI ESOK !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan