Khamis, 4 Februari 2016

SERUM PECAHKAN LEMAK*



KEGUNAAN ALOE BODY TONING KIT 

ALOE BODY TONING KIT TERDIRI DARIPADA
  • ALOE BATH GELEE
  • ALOE BODY TONER
  • ALOE BODY CONDITIONING CREM
  • LOOFAH
  • BUNGKUSAN PLASTIK

ALOE BATH GELEE ;
Teliti membersihkan kulit ini sangat menyegarkan boleh digunakan ketika mandi atau semasa mengambil mandian ,ia sangat baik untuk rawatan dengan aloe body toner



ALOE BODY TONER;
Memperbaiki keadaan kulit dan pelembab serta kaya rempah, Amat berkesan memanaskan kulit dan membantu melawan selulit.




ALOE BODY CONDITIONING CREM ;
Melicinkan dan melembutkan kulit malah ia mempunyi keupayaan untuk merangsang peredaran darah serta sangat jauh mersap ke dalam tisu liang-liang roma.



Hasil carian imej untuk loofah

LOOFAH ;
Merangsang peredaran darah pada kulit dan membantu membuang sel-sel kulit mati.





BUNGKUSAN PLASTIK; Meliputi kulit dan memastikan ia panas jadi membolehkan tisu kulit sepenuhnya menyerap kesekitar komponen toner kulit.


Merawat badan anda dengan apa yang sewajarnya, dan kelihatan sangat terbaik anda dengan koleksi yang agung ini

              DIJAMIN ORIGINAL DIRECT DARI STOKIS*
PENGADER DIPERLUKAN
HUBUNGI SEKARANG

FOR SERIOUS BUYER ONLY
www.wasap.my/60182812796/SayaNakTanyaProdukAlovera

(sms, whatsapp only no call)
                     JANGAN TUNGGU SAMPAI ESOK !!! 

             
Hasil carian imej untuk mandi Membersihkan badan


ARAHAN
LANGKAH 1 - Membersihkan dengan Aloe Bath Gelée dan loofah
Nikmati pengalaman mewah dengan Aloe Bath Gelée. Membersih, terkelupas, urut, memperkayakan, memulihkan, dan berehat dengan Aloe eksklusif kami Bath Gelée dan loofah.Memohon Aloe Bath Gelée untuk loofah dan bekerja ke dalam berbuih yang kaya dengan mengurut kulit dalam gerakan lembut. Untuk hasil terbaik, gunakan setiap hari untuk memberi kulit anda sentuhan lembut dan cahaya lancar.


LANGKAH 2 - Mark dan Sukat
Ia adalah disyorkan bahawa anda menyimpan rekod ukuran anda untuk mengesan kehilangan inci. Sebelum proses toning, meletakkan pita pengukur rata terhadap kulit anda dan tandakan kulit anda atas dan di bawah pita pengukur menggunakan pen felt-tip kekal. Markah yang berfungsi sebagai panduan untuk membantu anda mengukur dengan tepat. Selepas proses toning selesai, meletakkan pita pengukur di antara markah dan mengukur lagi.

                        Hasil carian imej untuk forever living aloe body toner
LANGKAH 3 - Gunakan Aloe Body Toner
Sebelum permohonan Aloe Body Toner, ujian tampalan kecil kulit untuk reaksi alahan. Jika selepas 24 jam tiada gatal-gatal atau kemerahan berlaku, maka licin di atas kawasan yang anda ingin untuk nada. Aloe Body Toner mengandungi agen pemanasan yang membantu merangsang kesan pada kulit. Anda boleh memohon lebih toner untuk meningkatkan kesan-kesan.
                               

LANGKAH 4 - Gunakan plastik Balut
Balut bungkus plastik di sekitar kawasan di mana Toner telah digunakan. Jangan balut kawasan-kawasan berikut: muka, leher, dada, bahu, lengan, betis atau kawasan kemaluan.Untuk keselamatan anda, Aloe Body Toning Kit boleh digunakan hanya pada lengan, perut dan paha. Anda boleh memohon lapisan kedua bungkus plastik jika dikehendaki.
Tinggalkan balut di tempat selama kira-kira satu jam semasa berada dalam kedudukan yang santai. Jangan melibatkan diri dalam apa-apa aktiviti fizikal yang berat dan tidak tidur.Menggunakan gunting tumpul-tip untuk membuang bungkus plastik yang digunakan.Meletakkan pita pengukur di antara tanda dan langkah lagi. Tolak jumlah dari ukuran asal - perbezaan mewakili kerugian keseluruhan inci anda. Urut dalam mana-mana baki Aloe Body Toner ditinggalkan pada kulit.
                             Hasil carian imej untuk aloe body conditioning creme forever                     

Maintenance - Aloe Body Conditioning Creme
Gunakan antara balutan badan - Aloe Body Conditioning Creme adalah pelengkap yang sesuai untuk Aloe Body Toner untuk menjaga badan anda berasa licin dan lembut. Ia boleh digunakan sebagai krim penjagaan apabila tiada bungkusan yang terlibat. Apabila digunakan antara balutan badan, memohon Aloe Body Conditioning Creme ke seluruh badan untuk mencapai kulit yang licin dan berseri. Unsur-unsur ini saling melengkapi Badan Toning Kit, bersama-sama dengan diet dan senaman yang kerap, boleh membantu mengurangkan penampilan selulit.
Gunakan semasa balut badan - Semasa proses toning, memohon krim pada kulit di kawasan yang tidak dibalut. Aloe Body Conditioning Creme berkesan dalam merangsang peredaran, berpecah cecair yang terperangkap dan tisu lemak. Jangan sapu krim untuk kulit yang terengsa atau yang baru dicukur. Jangan gunakan serta-merta selepas mandi. Jangan memohon kepada muka, dada, kawasan kemaluan atau membran mukus. Elakkan sentuhan dengan mata. Bilas liberal dengan air suam dalam kes kerengsaan kulit atau reaksi.
Basuh tangan anda dengan segera selepas digunakan. Tutup tudung ketat dan menjaga dari capaian kanak-kanak.

                
Nota am: Ikut prosedur pembalut yang sesuai dengan keinginan anda untuk mengetatkan atau ke bawah tipis. Pada kulit dengan penyimpanan lemak jangka panjang, kesannya akan kurang kelihatan kerana fakta bahawa lemak bertukar keras sekali disimpan di bawah kulit untuk seketika. Untuk kesan maksimum dan manfaat jangka panjang, diet yang betul dan senaman yang kerap akan diperlukan. Pembalut badan juga boleh membawa manfaat yang kurang untuk mereka yang mempunyai firma nada otot.
Orang yang mendapat manfaat paling besar daripada pembalut badan mungkin mereka yang telah mendapat berat badan dalam tempoh yang singkat atau yang mempunyai longgar nada otot. Anda boleh memohon prosedur pembalut dengan selamat dua atau tiga kali pada minggu pertama, berikutan dengan penurunan frekuensi dalam beberapa minggu berikutnya.
Adalah perkara biasa untuk berasa dahaga selepas proses toning, seperti air yang telah hilang dalam badan. Ia adalah disyorkan bahawa anda minum lebih banyak air untuk meningkatkan metabolisme dan mempercepatkan penghapusan air dan lemak.


AMARAN - Jangan gunakan Toning Kit jika anda hamil, telah menjalani pembedahan baru-baru ini, atau jika anda mempunyai keadaan perubatan tertentu termasuk penyakit jantung, radang urat darah atau masalah peredaran darah. Uji tampalan kecil kulit untuk memeriksa tindak balas alergi sebelum digunakan.
NASIHAT DOKTOR ANDA SEBELUM MENGGUNAKAN PLASTIC WRAP.KEEP PLASTIC WRAP DARIPADA REACH KANAK-KANAK.
PENTING - Apabila menggunakan Toner dan Krim Konditioner:
  • Basuh tangan anda dengan segera selepas digunakan.
  • Elakkan sentuhan dengan mata.
  • Jangan gunakan pada muka, dada atau kawasan kemaluan.
  • Jika kerengsaan kulit atau reaksi berlaku, bilas dengan air 
untuk mendapatkan keputusan penurunan berat badan lebih idel guna bersama Produk cline 9 ,penurunan berat badan dengan cara selamat dan berkesan malah menyehatan badan


KEGUNAAN PENGURUSAN BERAT BADAN  
klik disini ~ 
                         https://www.youtube.com/watch?v=XvB3rqvPdSA

                  DIJAMIN ORIGINAL DIRECT DARI STOKIS*
PENGADER DIPERLUKAN
HUBUNGI SEKARANG

FOR SERIOUS BUYER ONLY
www.wasap.my/60182812796/SayaNakTanyaProdukAlovera

(sms, whatsapp only no call)
JANGAN TUNGGU SAMPAI ESOK !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan