Selasa, 18 Oktober 2016

AHLI FOREVER LIVING PRODUK

Pengedar -pengedar terutamanya masarakat MELAYU sangat-sangat dialukan bisnes FOREVER LIVING PRODUK ,Sebelum ini PRODUK FOREVER LIVING lebih dikenali dikalangan masarakat Cina sahaja kini ia telah menembusi pasaran malaysia selama 35 tahun dan telahpun telah mengembang dan meneroka pasaran muslim kerana PRODUK FOREVER LIVING telah lama diiktifkan dengan sijil halal dan memenuhi piawaian - piawaian tertentu yang sentasa dititikberatkan dalam agama islam.

Produk HALAL memang menjadi KEUTAMAAN masyarikat Islam Di Malaysia dan dibuat daripada bahan-bahan semulajadi yang sudah dikenali sebagai MAKANAN utama kesihatan badan seperti Aloe Vera , Madu , Buah Delima ,Minyak zaitun , Minyak Ikan kod dan sebagainya sebagaimana yang tercattit didalam Al-Quran & Hadis , Terdapat lebih daripada 50 jenis PRODUK FOREVER LIVING  yang dipasarkan merangkumi produk kecantikan Aloe vera , Aloe vera spa, Solekan Aloe vera & produk kegunaan harian Aloe Vera.



Bagaimana Untuk Menjadi Ahli / Pengguna ?

Hanya bayaran sebanyak Rm90 SEKALI SEUMUR HIDUP anda layak mendapat Free 1 botol Alover Gel dan layak mendapat 15% keatas pembelian semua PRODUK FOREVER LIVING sebagai contuh harga runcit Alovera gel ialah RM90 sebagai ahli anda hanya membayar RM76.50 tiada syarat dikenakan untuk keahlian KEKAL AKTIF 

Bagaimana Untuk Berbisnes dan menjana pendapatan di PRODUK FOREVER LIVING

Hanya BERMODALKAN RM1570 termasuk Ahli seumur hidup angaran 16 botol alovera Gel + 6 botol Arctic-sea + kit perniagaan + Risalah serta bimbingan pembelajaran sepanjang masa .setelah membuat pembayaran sebanyak 1570 kini anda adalah PENGEDAR VIP atau ASSISTENT SUPERVISOR dan layak mendapat diskaun35% keatas semua produk FOREVER LIVING 



Adakah RM1560 Terlalu mahal

Alternatif untuk masalah anda dimana mendaftar sebagai Ahli Biasa bermodalkan Rm90 dan cuba gunakan antu jualkan produk FOREVER LIVING sebanyak RM1570 ** dalam masa 2 bulan sahaja secara automatik anda akan ke pangkat ASSISTENT SUPERVISOR dan memperolehi diskaun35% keatas semua produk dan pembelian seterusnya ..MJENARIK BUKAN ???

Hanya bantu 3 oranag pengguna yang mempunyi masalah kesihatan dengan setiap meraka membeli Set Clean 9

SET DETOK CLEAN 9
  •  1 Botol Aloe vera GeV + ahli
  •  3 Botol Aloe Vera Gel
  •  1 Botol Arctic sea
  • 1 botol Bee pollen 

Kenapa RM1560 dalam masa 2 bulan
Untuk melayakan seorang pengedar bergelar Assisten Supervisor, Dia harus melengkapkan 2cc .
Nilai 1 cc di Malaysia ialah rm785 jadi 2 cc bersamaan RM1570 dalamt tempoh 2 bulan pula ialah syarat yang mana jumlah jalan dikumpulkan selama 2 bulan untuk proses kenaikan pangka



Contuh;
Harga runcit Aloe Vera Gel ialah Rm90 sebagai penedar biasa dimana anda membayar Rm76.50 sedagkan sebagai Assisten Supervisor harga adalah Rm63.00 sahaja disamping anda sendiri boleh menaja pengedar-pengedar yang baru .Berbeza dengan pengedar yang tidak layak untuk menaja sesapa cuma memperolehehi diskaun 15%

Pelan Pemasaran FOREVER LIVIN G YANG SANGAT MUDAH


8 Bonus di FOREVER LIVING
    1- Keuntungan Runcit --> 15% - 30%
    2- Keuntungan Runcit NDP --> 15%
    3- Bonus Jualan Peribadi --> 5% - 18%
    4- Bonus Jualan Berkumpulan --> 3% - 13%
    5- Bonus Kepimpinan --> 2% - 6%
    6- Bonus Permata --> 1% - 3%
    7- Program Insentif Perolehan --> Sehingga RM2,4000
    8- Insentif Perkongsian Keuntungan --> Satu tabung diperuntukkan untuk dikongsi di antara mereka yang layak.
Bonus Istimewa Untuk Mereka Yang Layak


    1- Rali Asia Tahunan
    2- Rali Super Amerika tahunan
    3- Rali Dunia Tahunan
    4- Lawatan Pengurus Permata


Apakah Kehebatan Pelan Pemasaran FOREVER LIVING?
1- Pengumpulan 2 Bulan (2 Month Accumulation)
    Bermaksud anda boleh mengumpul jumlah jualan anda selama 2 bulan untuk proses kenaikan pangkat.

2- Tidak Berbalik (No. Reversion)
     Bermaksud, jika anda adalah seorang Manager dan mempunyai downline A, B dan C di dalam line yang sama. A adalah downline pertama, B  kedua manakala C adalah downline ke-3. Jika C telah berjaya naik ke pangkat Manager, secara automatik, A dan B juga berpangkat Manager dan semuanya layak untuk mendapatkan bonus sebanyak 18% iaitu 48% (30% + 18%)  untuk semua produk FOREVER LIVING. Menarik bukan?

3- Tiada Pintasan (No. Pass Up)
     Seperti No. 2. Anda berada di kedudukan yang sama tetapi bertaraf Manager.

4- Bonus dibayar berdasarkan Harga Runcit
    Kebanyakan syarikat MLM membayar bonus berdasarkan PV. PV selalunya separuh daripada harga runcit. Jadi, keuntungan adalah LEBIH BESAR di sini.

5- Tidak perlu membuat bayaran kepada ahli di bawah anda.
     Bermaksud, syarikat yang menguruskan kesemua bonus downline anda. Tugas anda hanya memperluaskan rangkaian  anda sahaja.

6- Kos permulaan yang rendah.
     Ada syarikat MLM yang memerlukan sekitar 6K-33k untuk memulakan bisnes. FOREVER LIVING lebih mementingkan penggunaan dan penjualan produk kerana produknya TERBUKTI berkesan. Harga untuk setiap produk kebanyakannya kurang daripada RM100 iaitu harga MAMPU di kalangan masyarakat Malaysia.

7- Latihan percuma diberikan dari masa ke semasa
FOREVER LIVING PRODUK

KONSEP 1


KONSEP 2

KONSEP 3


INFO ;
Pengedar Baru - New Distributor ( ND )
Penolong Penyelia - Assistont Supervisor ( AS )
Penyelia - Supervisor ( S )
Penolong Pengurus - Assistant Manager
Pengurus - Manager ( M )

keterangan lebih lanjut 
  +60182812796
+60196877796

Tiada ulasan:

Catat Ulasan