Khamis, 5 Januari 2017

KANDUNGAN FOREVER ARTIC-SEA




Forever Arctic-sea adalah omega -3 minyak ikan semula jadi serta gabungan minyak zaitun omega-9 dan selaput jel diperbuat dari gelatin lembu

Mengenai Produk
  • Kaya dengan makanan laut omega - 3 
  • Rasa limau semula jadi menjadian bau yang menyenangkan dan rasa hanyir 
  • Mempunyi sumber Pure EPA dan DHA
Manfaat Arctic Sea Omega 3:
  • Omega-3 asid lemak membantu mengekalkan kesihatan jantung
  • Omega-3 asid lemak mempunyai kesan yang baik terhadap tahap kolesterol
  • Menyokong tumpuan dan pembelajaran pada kanak-kanak
Ini gabungan unik baru, eksklusif untuk Forever, menyediakan keseimbangan sempurna dari asid Omega-3 asid lemak untuk menyokong lebih baik fungsi kesihatan sistem kardiovaskular, otak dan mata. Laut Artik yang baru digubal menyediakan bukan sahaja 33% lebih DHA setiap hari, tetapi mewujudkan keseimbangan sempurna dari DHA dan EPA, kedua-dua asid lemak utama untuk kesihatan yang optimum dan kesejahteraan. Pengguna, terutama mereka yang mementingkan kesihatan, akan teruja dengan Omega-3 tambahan yang kaya ini.
Forever Arctic Sea® telah bertambah baik bukan sahaja untuk meningkatkan jumlah Omega-3 setiap hidangan, tetapi juga telah meningkatkan jumlah DHA setiap dos. DHA Omega-3 secara semula jadi terdapat di seluruh badan dan paling banyak di dalam otak, mata dan hati. DHA memastikan bahawa sel-sel di dalam otak, retina, jantung dan bahagian-bahagian lain sistem saraf membangunkan dan berfungsi dengan baik melalui semua peringkat kehidupan.
Fakta menarik mengenai Omega-3: Baki Omega-6
Terdapat keseimbangan penting bahawa kebanyakan orang tidak memahami sepenuhnya apabila ia datang kepada Omega. Dari segi sejarah, pemakanan diet yang seimbang yang terkandung nisbah yang sihat Omega sebagai 1: 1 sehingga 1: 4 DHA: EPA. Malangnya, banyak diet termasuk tahap tidak sihat Omega-6 yang secara tradisinya yang diperolehi daripada makanan goreng, minyak sayuran, produk mentega palsu, lemak haiwan bijirin-makan dan kemudahan moden yang lain dan makanan diproses. Di samping itu, banyak diet yang rendah dalam ikan dan Omega-3 penggunaan, yang mewujudkan nisbah yang tidak sihat Omega-6: Omega-3 setinggi 30: 1! Kunci untuk mendapatkan kembali kepada nisbah yang sihat DHA: EPA semakin meningkat Omega-3 penggunaan dan mengurangkan Omega-6 pengambilan.
Formula Bahan-bahan:
Saiz hidangan: 2 tabletJumlah per hidangan
Omega-3 Asid Lemak435mg
EPA (asid eicosapentaenoic)200mg
DHA (asid docosahexaenoic)200mg
Asid oleik (dari minyak zaitun)100mg
vitamin E1 IU
bahan-bahan: 
minyak semula jadi ikan, minyak calamari, gelatin, minyak zaitun, gliserin, air yang ditapis, minyak lemon (rasa semula jadi), minyak limau (rasa semula jadi), d-alpha tocopherol. Mengandungi ikan (salmon, ikan bilis, ikan kod).
Kandungan: 120 softgels
Penggunaan yang disyorkan: Ambil 2 softgels dengan makan tiga kali sehari sebagai diet tambahan

Manfaat Minyak zaitun

Minyak zaitun sangat berguna untuk kecantikan dan kesihatan ini kerana kandungan nutrisi didalam minyak zaitun tersebut

100 grem minyak zaitun terdapat sejumlah nilai gizi

  • Energi - 3701kj (885 kcal)
  • Karbonhidrat -0
  • Lemak - 100g
  • Jenuh (14g)
  • Tak jenuh tunggal (73g)
  • Tak jenuh ganda (11g)
  • Omega-3 lemak (<1,5 g)
  • Omega-6 leak (3,5-21 g)
  • Protin-0 9
  • Vitamin E-14 mg (93% pengambilan harian yang direkomant untuk orang dewasa)
  • Vitamin K- 62 mg (59% pengambilan harian yang direkomant untuk orang dewasa)
1. Kandungan Vitamin E Memberi kelembapan minyak semulajadi di kuli 

2. Kandungan Zat linoleic ,Acid didalam minyak zaitun yang membantu mengelakan penuaan diri kerana kandungan antioksida sangat tinggi

3. Antioksidan jenis polifenol dalam minyak zaitun mengandungi sifat Anti inflamasi ini menunjukan minyak zaitun berpotensi terhadap peningkatan  fungsi otak dan memori

4. Mengamalkan minyak zaitun dalam diet seharian selama 6 bulan dapat mengontrol tekanan darah tinggi dan tekanan darah rendah ( minta nasihat dokter)

5. Minyak zaitun tidak termasuk dalam daftar bukan lemak jenuh dan mampu menurunkan kadar kolestrol tinggi  LDL jenis kolestrol yang disebut Apolipoproten B

6. Kajian bahawa mengamalkan minyak zaitun dapat menghidari resiko terrhadap terjadinya barah kolorektal dan bagi wanita dapat memberi penurunan terhadap resiko terjadinya barah payu dara.

7. Mengamalkan minyak zaitun dapat mengalakan resiko penyakit strok dikemudian hari.

8. Minyak zaitun dapat menurunkan gula dalam darah terutama pembedahan pengidap diabetis sehingga selasai dimana dapat kontrol gula darah selama operasi .

9. Minyak zaitun memberi kesihatan yang cukup sempurna terutama sangat baik untuk pesakit jantung tersumbat .

DIJAMIN ORIGINAL DIRECT DARI STOKIS*
PENGADER DIPERLUKAN
HUBUNGI SEKARANG
FOR SERIOUS BUYER ONLY
0196877796
0182812796

Tiada ulasan:

Catat Ulasan