Sabtu, 17 November 2018

BEE PROPOLIS by forever living



Propolis adalah pembunuh kuman yang dihasilkan oleh lebah madu daripada gam, damar, kulit kayu dan bahan semulajadi lain yang diperolehi daripada persekitaran mereka. Lebah madu menggunakannya untuk melindungi sarang mereka daripada jangkitan.

Sebagai satu bentuk makanan semulajadi yang sangat baik, propolis sarat dengan kandungan nutrien termasuk vitamin, enzim, asid amino, mineral, dan banyak unsur-unsur lain dalam jumlah surih.Mengandungi vitamin B-kompleks, 22 asid amino, dan diperkaya dengan jeli diraja, Bahan semulajadi ini boleh membantu memerangi kuman dan meningkatkan sistem imun semulajadi.

Bersumber dari kawasan padang pasir bebas pencemaran
100% semulajadi tanpa sebarang bahan pengawet atau pewarna tiruan dan salah satu cara yang terbaik untuk membantu menyokong sistem imun badan dan mengekalkan sistem pernafasan yang sihat. 
                                                 
*sebagai antibiotic alami, antiviral dan sekaligus antifungal alami tanpa efek samping.

*menyembuhkan penyakit yang berhubungan dengan virus, misalnya kensar  TBC ,jamur, eksim, panu, keputihan, dan sebagainya

*Berfungsi Penyembuh ajaib bagi penyakit seperti Tumor untuk membersihkan pembulu darah dan detoksifikasi berfungsi sebagai pembuangan racun, misalnya asam urat, kolesterol, trigliserin, darah tinggi, jantung, stroke, diabetes mellitus dan sebagainya.. 

Kehabatan Bee Propolis meningkatkan System kekebalan tubuh penyembuhan cara semulajadi yang mengandungi zat aktif yang berfungsi sebagai penyembuhan untuk berbagai jenis penyakit terutma  menyembuhkan penyakit yang berhubungan dengan bakteri.

Pertanyaan hubungi
+6018 281 2796
+6019 687 7796

Tiada ulasan:

Catat Ulasan