Selasa, 16 Februari 2016

KELEBIHAN BEE POLLEN

Kaum lelaki wajip tahu kelebihan BEE POLLEN  selain untuk memberi kesihatan dan menguatkan matebolisma badan amat baik untuk lelaki demi menjaga ketahanan kelelakian secara Automitik dapat membaik pulih sistam saraf zakar lelaki yang mula menurun. (masalah tenaga batin)

    Debunga yang dikumpulkan daripada tumbuh-tumbuhan yang terdapat di Gurun Sonoran sesuatu kawasan yang ditumbuhi 1,000 jenis tumbuhan herba

    Debunga merupakan satu sumber nutrian yang pekat, Ia mengandungi beberapa ratus sebatian termasuk 22 jenis asid amino , vitamin B kompleks , menerial dan enzim, Ia adalah satu makanan tambahan yang sesuai untuk golongan tua dan muda.

    Bee pollen selain untuk memberi kesihatan badan amat baik untuk lelaki demi menjaga ketahanan kelelakian secara otometik dapat membaik pulih sistam saraf zakar lelaki yang mula menurun. (masalah tenaga batin)



    FOREVER LIVING BEE POLLEN MERUPAKAN SALAH SATU DARIPADA BEE PRODUCK KELUARAN FOTEVER LIVING ,SERIBU SATU MANFAAT YANG DAPAT DIPEROLEHI DARIPADA KANDUNGAN BEE POLLEN

    APAKAH ITU BEE POLLEN???

    Tahu tak Bee Pollen berasal dari kata ( Bee~Lebah) dalam bahasa inggeris dan Pollen ( serbuk sari bunga jantan atau debunga lebah ) yang di ambil oleh lebah dan digunakan sebagai makanan utama bagi seluruh koloni lebah,
    Selain istilah bee pollan para penternak lebah juga memamanggil sebagai ROTI LEBAH dimana proses pengambilan pollen lebah sangat sederhana dimana waktu lebah mengisap nektar dari bunga serbuk sari / debunga lebah bersama nekta dan liur lebah maka terkumpul dan kemudian tersimpan pada kantung pollen yang terdapat pada kaki lebah,
    Bee Pollen adalah merupakan unsur reproduksi jantan pada tumbuhan yang berbentuk debu halus yang berarna kuning keemasan .
    Bee Pollen dan madu adalah satu-satu sumber makanan yang mengandungi 22 zat gizi yang diperlykan untuk nutrisi yang seimbang dan kesihatan yang menyeluruh .
    Bee Pollen dianggap makanan bergizi lengkap sehingga sering disebut SUPER FOOD, Pembentukan makanan superfood adalah fenomena yang jarang terjadi secara alamiah, Makanan super diperolehi dari sumber makanan yang mengandungi gizi berkualitas yang kompleks.
    Bee Pollen merupakan makanan super paling terkenal Fitonutrien yang ditemukan pada bee pollen jumlahnya ribuan zat gizi yang termasuk dalam kategori polifenol ini berfungsi sebagai ANTI-OKSIDA . Bee Pollen mengandungi ANTI-OKSIDA yang paling aktif dimana diantara bahan makanan lain.



    Ok .... bila dah tahu serba sedikit kehebatan bee pollan ...jum sara nak share kepada semua KENAPA BEE POLLEN FOREVER LIVING berbeza dengan produk lain,
    Berpunca dari Gurun Besar Sonoran di Arizona yang merupakan rumah kepada beribu-ribu pelbagai jenis bunga diman BEBAS DARI PENCEMARAN.Ini adalah penting untuk memastikan produk tidak tercemar dengan unsur-unsur yang tidak sihat,
    BEE POLLEN FOREVER LIVING diekstrak daripada sarang lebah dan IMMEDIATELY FREEZE-DRIED untuk membuang mengeluarkan lebihan air daripada prodak Bee Pollen, manakala elamen -eleman lain ditinggalkan tanpa terjejas didalam didalam Bee Pollen , maksutnya khasit Bee Pollen tidak hilang dan masih terpelihara dalam setiap tablet forever living Bee Pollen.
    100% Bee Pollen asli dengan ditambah dengan Royal Jell dan madu untuk meningkatkan komponen -komponen menjadi tablet dan memiliki khasiat yang berganda.

    MANFAAT - MANFAAT
    Nutrisi untuk DETOKS BAGI PENJAGAAN BENTUK BADAN

    Dimana dengan amalkan Bee Pollen dapat membantu untuk mempertingkatkan kadar pembakaran lemak dalam badan

    Nutrisi untuk MASALAH KEBOTAKAN LELAKI

    didalam Bee Pollen mengandungi zink yang boleh membantu mengurangkan pertukaran testosteron kepada DHT kompleks dan meneral penting yang lain untuk pertumbuhan rambut yang sihat.

    Nutrisi untuk KESIHATAN WARGA TUA

    kandungan Bee Pollen mengandungi pelbagai spektrum sebatian pemakanan termasuk vitamin B jenis asid amino, magnesium , Zat Besi , Zink , Mangan , Kuprem dan pelbagai Enzim.
    100% debunga lebah tulin tidak mengandungi bahan pengawit , pewarna atau perisa tiruan.

    Nutrisi untuk MASALAH HIPOTIROIDISM

    Bee Pollen kaya dengan pelbagai nutrien termasuk vitamin , meneral , asid amino , karbohidrat dan enzim yang dapat mengekalkan kesihatan secara keselutuhan.
    Sumber yang baik bagi vitamin B kompleks yang penting bagi melepaskan tenaga dari makanan dan meningkatkan tahap metabolisme tubuh.

    Nutrisi untuk KESIHATAN GINJAL

    Bee Pollen Mengandungi pelbagai spektrum sebatian pemakanan termasuk Vitamin B , 22 jenis asid amino , vitamin B kompleks , vitamin lain , enzim aktif , meneril dan bioflavonoid.
    Bee Pollen Kaya dengan vitamin B kompleks yang penting untuk memelihara kesihatan ginjal

    Nutrisi untuk Lelaki KESIHATAN PROSTAT

    Debunga lebah adalah kaya dengan Zink yang bermanfaat untuk kesihatan prostat dan sperma.
    Debunga lebah membantu mengurangkan penghasilan dihidrotestosteron (DHT) daripada testosteron dimana dapat membantu melambatkan pertumbuhan tisu prostat yang berlebihan. 

    Nutrisi untuk KEHAMILAN;

    Mengandungi kesemua vitamin B yang diperlukan untuk penghasilan sel darah merah dan juga meningkatkan tahap tenaga ibu hamil.

    Nutrisi untuk KESUBURAN LELAKI

    Membantu Zink , meneral penting untuk kesihatan sperma .Bee Pollen juga membantu meningkatkan tahap tenaga lelaki.
    Nuttrisi untuk ANEMIA
    Mengandungi spektrum lengkap 22 jenis asid amino dan vitamin B kompleks ( termasuk Vitamin B12 dan asid Folik ) yang berguna untuk pembentukan sel darah merah dan mengurangkan keletihan.
  •            


FOREVER ALOE VERA GEL
KHASIAT SERUPA DENGAN ALOE VERA YANG BARU DI TUAI

KENAPA DAUN ALOE VERA DIKATAKAN AJAIB 
  • ALOE VERA GEL mengandungi lebih 200 sebatian sebab itu FOREVER ALOE VERA GEL Sememangnya dihasilkan daripada daun alovera asli dan diproses melalui proses penstabilan yang yang dipetankan. 
  • Bagi yang ingin memgekalkan kesihatan  sangat bagus yang menghadapi sembarang masalah kesihatan dan memberi penyembuhan.

  • FOREVER ALOE VERA GEL sangat digemari kerana ia bergitu berkesan untuk mencuci usus kotor dan mendepan serta kerak yang terdapat dinding usus yang bertahun-tahun lamanya dan amat degil untuk disingkirkan,
  • Kelembutan pada FOREVER ALOE VERA GEL mampu meresap dan menangalkan kotoran daripada terus melakat pada usus , kesan dari pengambilan berterusan usus akan menjadi bersih. Ini membolehkan banyak nutrisi makanan dapat diserap dengan baik 
  • Amalan berterusan  badan akan menjadi lebih sihat dan bertenaga sekaligus mampu melawan pelbagai penyakit lain dalam badan secara semulajadi .
  • Dari segi luaran pula kulit akan semakin ceria .perut mula kelihatan lebih mengempis.


FOREVER ALOE VERA GEL dimantapka untuk membekalkan dengan asid amino ,vitamin, mineril, polisakarida, enzim dan berbagai- bagai fakto kesihatan lain untuk membantu memperkuatkan sistam imun dan permulihan malah dapat membantu meningkatkan kesihatan secara umun FOREVER ALOE VERA boleh dikatakan sebagai minuman wajap untuk semua peringkat
  • Berhasrat untuk mencari penawar berkhasiat untuk meredakan sebarang kesakitan tetapi tidak tahu hendak memilih yang mana satu makanan kesihatan yang baik untuk anda.
  • Berhasrat untuk mengekalkan kesihatan badan
  • Melancarkan sistem penghadaman.
  • Mengurangkan kebas-kebas badan dan anggota.
  • Menurunkan berat badan anda (elok diambil bersama Forever Arctic-Sea).
  • Mengurangkan kolestrol dalam darah (diambil bersama Forever Arctic-Sea).
  • Merawat dan mengurangkan kesan strok (diambil bersama Forever Arctic-Sea).
               
Untuk mengetahui kaedah terbaik mengambil Forever Aloe Vera Gel supaya lebih berkesan dengan keperluan anda.Berdasarkan testimoni pelanggan, ada 20 khasiat yang diperolehi daripada Forever Aloe Vera iaitu:

• Menghentikan pertumbuhan kancer (diambil bersama Pomesteen Power / Aloe vera Nexta dan Bee Propolis ).

• Merendahkan kadar kolestrol (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).

• Memperbaiki sel darah(diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen)

• Mengawal dan merawat gout ( diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Royel Jelly)

• Menghalang penyakit 'kidney stone (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Royal Jelly).

• Memudahkan penyingkiran kefien perokok, ketagihan arak, ketagihan dadah , kopi dan teh(diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Propolis).

• Menghalang penyakit ulser dan penyakit sistem penghadaman (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).

• Memberi kesimbangan asid/alkali dalam badan (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).

• Mengurangkan tekanan darah tinggi, bukan sekadar merawat kesan-kesan sekaligus (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).

• Merawat punca darah tinggi Menambah mineral, vitamin, enzim dan nutrien dalam badan Menghentikan kanser usus (diambil bersama Forever Arctic-Sea , Bee Pollen dan Bee Propolis).

• Menghilangkan buasir (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).
Sebagai pelincir untuk sistem perkumuhan yang lebih baik.

• Meneutralkan kadar gula dalam darah (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).

• Memelihara buah pinggang Dialesis (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Royal Jelly).

• Menguatkan ketahanan badan (sistem imunisasi) (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).

• Mengawal gastrik (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).

• Memperbaiki sel kulit yang rosak dan sekaligus menghasilkan kulit/wajah yang lebih cantik. (diambil bersama Forever Arctic-Sea , Vitamin - C dan Bee Pollen).

• Menurunkan perut buncit (diambil bersama Forever Arctic-Sea dan Bee Pollen).

• Menurunkan berat badan (kesan lebih ketara bila diambil bersama Forever Arctic-Sea dan pomesteen secara intensif).




 Satu botol Forever Aloe Gel mengandungi      
1 liter aloe vera gel dengan harga runcit, 
guna penutup alovera sebagai sukat 
pagi 8 penutup
T/hari 8 penutup 
 malam 8 penutup 
campur dengan setengah cawan air Belilah Forever Aloe Vera Gel sekarang

FOREVER ARCTIC-SEA

( GABUNGAN MINYAK IKAN LAUT DALAM DAN MINYAK ZAITUN ) 

Tahukah anda bahawa kandungan kolestrol dalam badan hanya dapat dikesan apabila ia mencecah 70% dalam badan . ini bermakna risiko umtuk terkena serangan jantung , strok , hipertensi dan penyakit pembunuh lain amat tinggi
Telah terbukti ARCTIC - SEA boleh mencairkan kolekstrol tidak baik dalam badan. ARCTIC - SEA dihasilkan daripada minyak ikan semulajadi yang kaya dengan asid lemak penting , Omega 3 dan Omega 9 , 100% untuk keperluan tubunbadan.


  • Asid lemak ini tidak dihasilkan sendiri oleh tubuh badan tetapi sangat penting untuk kesihatan otak , mata dan jantung.
  • Asid lemak Omega3 telah dibuktikan bagi membantu menyokong fungsi peredaraan darah malah mampu membantu tubuh anda mengekalkan 'kolestrol baik' (HDL) dan mencaikan 'kolestrol jahat' dalam tubuh
  • Keistamewaan ARCTIC - SEA berbanding minyak ikan di pasaran adalah
  • gabungannya dengan minyak zaitun yang dipetankan dan tidak ditiru oleh mana-mana syarikat lain.
Mari kita lihat keistamewaan minyak ZAITUN ...

BUAH ZAITUN adalah antara buah yang disebut didalam kitab suci AL-QURAN dimana BUAH ZAITUN mengandungi asaud lemak tidak tepu yang mampu merendahkan pembentukan dan pengumpulan kolestrol. BUAH ZAITUN juga mengandungi garam kalsium , kalsium elestrol , antiaksidan , beta karotena dan sebagainya
Minyak zaitun asli mempunyai khasiat:- 
Mencuci dan membaik pulih perut. 
Menjadi penawar kepada kesan racun. 
Merawat penyakit gastrik. 
Menggalakkan fungsi buah pinggang. 
Mengurangkan reseko kanser payudara , mencantikan kulit. 
Antioksida pada minyak zaitun mencegah radang pembekuan darah. 
menyingkirkan cacing dalam badan. 
mencegah penyakit jantung dan lain-lain lagi khasiat minyak ikan yang mengandungi Omega 3 dan Omega 9 yang digabungkan sekali dengan minyak zaitun dalam forever ARCTIC-SEA ...testimoni pengguna menceritakan bagaimana mereka memakan forever ARCTIC-SEA untuk merawat penyakit nya. 

Masalah kolestrol berlebihan
Berat badan berlebihan
Darah Tinggi
Strok
Diabetis ( kencing manis )
Gout
Sakit jantung
Darah tinggi / Darah rendah
Sembelit
Dengkur
Jerawat
Senggugut
Untuk anda yang sihat, anda digalakkan untuk mengambil Forever Arctic-Sea untuk menjaga kesihatan yang berterusan. Jangan tunggu sakit, baru ingin menjaga kesihatan kerana semua orang tahu, mencegah lebih baik daripada merawat.

Amalkan 1 biji pagi dan 1 biji malam
kepada yang mempunyi masalah yang serius
Amalkan 2 biji pagi dan 2 biji malam ...
(Amaran selepas pembedahan sebelum 6 bulan tidak digalakan)

Pertanyaan hubungi 
+6018 281 2796
+6019 687 7796

Tiada ulasan:

Catat Ulasan