Sabtu, 13 Februari 2016

VITAMIN-C by forever living


ABSORBENT- C)

Tahukah anda menjaga kesihatan dengan cara mudah dan sebagai bones dimana anda dapat kulit yang cantik dan cerah bukan hanya pada wajah tetapi seluruh badan. Cantik dan cerah kulit dan wajah dari dalaman cara yang lebih selamat malah menyehatkan badan tidak perlu buat suntikan kekulit . jadikan penguna yang bijak demi kesihatan cara yang lebih selamat , semulajadi dan lebih murah apatah lagi kulit cantik diseluruh badan bukan sekadar  Putih diwajah   

Tumbuhan yang kita makan mengandungi beribu-ribu bahan kimia semula jadi yang dipanggil fitonutrien atau fitokimia. Bahan kimia inilah yang membantu melindungi tumbuhan-tumbuhan berkenaan daripada kuman, kulat, serangga, dan ancaman lain.

      Apabila anda makan atau minum daripada tumbuhan yang mengandungi fitonutrien, ia membantu mencegah penyakit dan menjaga tubuh anda supaya dapat berfungsi dengan betul.

Perbezaan FOREVER VITAMIN - C (ABSORBENT- C)

Vitamin C adalah larut air. Kesannya, ia boleh tersingkir daripada badan (3-4 jam) dengan mudah sekali. Forever Absorbent-C dihasilkan dengan mengikat vitamin C kepada serat oat.  Ini menghasilkan kesan seperti span. Hasilnya, Vitamin C tidak akan mengurangkan dengan segera, dan tinggal dalam sistem penghadaman untuk tempoh yang lebih lama, membolehkan badan menyerap kesemua 100% vitamin C secara berterusan. Teknologi ini berpaten dan tidak boleh ditiru oleh mana-mana pengeluar lain selain daripada Forever Living.

      Vitamin C dalam Aborbent-C diperolehi daripada buah oren, betik dan buah-buah eksotik lain yang masak sendiri di bawah sinaran matahari dan bukannya diperam dalam gudang.  Ia tinggi dengan bioflavonoid , tinggi kadungan vitamin C dan mampu memenuhi keperluan harian anda.  Rasanya yang enak menyebabkan ia juga digemari oleh kanak-kanak.
                                  Hasil carian imej untuk FOREVER Aborbent-C

Kenapa badan perlukan Vitamin-C

Kerana badan manusia tidak boleh menghasilkan vitamin C dengan sendiri. Kita memperolehi vitamin C dengan cara meminum atau makan makanan yang mengandugi vitamin C. Malangnya, agak sukar untuk kita terus mengambil sayur-sayuran dan buah-buahan setiap hari secara berterusan kerana kesibukan harian. Tambahan pula, vitamin C semulajadi dalam buah-buahan yang kita makan sangat mudah meresap dan hilang.

Dengan cara hidup sekarang cuba fekirkan

sanggupkah anda membawa beberapa biji oren kemana saja sepanjang hari untuk memastikan anda mendapat vitamin - c yang secukupnya apatah lagi buah orang sangat mudah hilang kandungannya.

Selain baik untuk kulit Dalam keadaan cuaca yang sejuk dan lembab vitamin - c adalah satu kemestian untuk membantu mencegah dari selsama

Lain - lain kelebihan ABSORBENT-C

● Memberi kesan alkali dalam badan seperti buah lemon.
● Meningkatkan daya tahan badan.
● Membantu membakar tisu lemak untuk orang yang mengamalkan diet.
● Membantu meningkatkan tenaga dalaman badan.
● Menjaga kesihatan tulang dan sendi untuk orang yang aktif bergerak
● Mengekalkan kandungan vitamin - c  daripada badan ( jika penghisap rokok tahukah bahawa merokok sangat cepat mengurangkan kandungan vitamin - c daripada badan ) seandainya perokok ingin berhebti dari merokok amalkan alovera pic baik untuk perokok)
● Mencantikan dan mencerahkan kulit secara keseluruhan bukan sekadar diwajah, Lebih selamat dari membuat rawatan suntikan ke kulit wajah
● perubahan secara beransur-ansur lebih baik daripada rawatan suntukan yang mahal dan agak menyakitkan dan menbahayakan
                     
DIJAMIN ORIGINAL DIRECT DARI STOKIS*
PENGADER DIPERLUKAN
HUBUNGI SEKARANG
☎ +60182812796/Vita-CForever
☎ +60196877796/Vita-CForever


Tiada ulasan:

Catat Ulasan