Rabu, 25 Januari 2017

JANTUNG TERSUMBAT




Strok merupakan masalah gangguan pada otak. Tanda-tanda strok seperti kekeliruan mental, percakapan terganggu, tidak dapat berjalan dan penglihatan kabur. Masalah jantung dapat dirawat walau pun sudah membuat pembedahan. FOREVER ARCIT SEA Ianya dapat mencaikan aliran darah yg tersumbat dari sakit dada, melancarkan pengaliran darah pada jantung dan keseluruhan badan, melancarkan pernafasan, memberi ketenangan pada kepala, memperbaiki penglihatan dan membuangkan segala angina pada jantung



                                 
Serangan jantung adalah masalah pengaliran darah biasanya mempunyai simptom-simptom seperti sakit dada (angina), sakit badan, nafas pendek dan peluh sejuk.
Cardiac arrest pula adalah masalah pada sistem elektrik yang mengawal degupan jantung yang normal. Simptom-simptom seperti tidak sedarkan diri, pitam, sakit dada dan degupan jantung yang laju dengan mendadak sering dikaitkan dengan cardiac arrest.


Tahukah anda bahawa kandungan kolestrol dalam badan hanya dapat dikesan apabila ia telah mencecah 70% dalam badan . ini bermakna risiko umtuk terkena serangan jantung , strok , hipertensi dan penyakit pembunuh lain amat tinggi.

Tekanan darah tinggi pembunuh dunia hari ini dan  penyebab kematian meningkat resiko penyakit jantung dan strok adalah salah satu yang paling umum penyebab kematian  sebabnya hipertensi  malah dianggap sebagai merbahaya.
  • terbukti FOREVER ARCTIC-SEA boleh mencaikan kolestrol tidak baik dalam badan dan FOREVER ARCTIC-SEA dihasilkan daripada minyak ikan semulajadi yang kaya dengan Asid lemak penting ,Omega3 dan Omega 9 .
  • FOREVER ARCTIC-SEA 100% penting untuk keperluan badan dimana Asid lemak tidak dihasilkan sendiri oleh tubuh tetapi sangat penting untuk kesihatan otak , mata dan jantung.
  • Asid lemak Omega3 telah terbukti dapat membantu menyokung fungsi peredaran darah malah mampu membantu tubuh anda mengekalkann "kolestrol Baik" (HDL) dan mencaikan "kolestrol Jahat"  dalam tubuh 

Keistimawa FOREVER ARCTIC-SEA berbanding minyak ikan dipasaran adalah gabungan dengan minyak zaitun yang dipetankan dan tidak ditiru oleh mana-mana syarikat lain.

FOREVER ARCTIC-SEA ialah gabungan minyak ikan laut dalam dan minyak zaitun 
Keistemawaan Minyak Zaitun

Buah Zaitun adalah antara buah yang disebut didalam kitab suci AL-QURAN dimana Buah Zaitun mengandungi asaud lemak tidak tepu yang mampu merendahkan pembentukan dan pengumpulan kolestrol. Buah Zaitun juga mengandungi garam , kalsium kolestrol , antiaksidan , beta karotena dan sebgaianya.

Minyak Zaitun asli mempunyai khasiat :
  1. Mencuci dan membaik pulih perut
  2. Merawat penyakit gastrik
  3. Menggalakan fungsi buah pinggang
  4. Mengurangkan risiko kanser payudara dan mencantikkan kulit
  5. Antioksida pada minyak zaitun mencegah radang pembekuaan darah
  6. Menyingkirkan cacing dalam badan 
  7. Mencegah penyakit jantung dan lain-lain lagi khasiat minyak ikan yang mengandungi  Omega 3 dan Omega 9 yang digabungkan sekali dengan minyak zaitun dalam forever ARCTIC-SEA . Testimoni penggna menceritakan bagaimana mereka memekan forever ARCTIC-SEA untutk merawat penyakit nya .
  • Masalah kolestrol berlebihan
  • Berat badan berlebihan 
  • Darah tinggi
  • Strok
  • Diabetes ( kencing manis ) 
  • Gaout
  • Darah tinggi / darah rendah
  • Sembelit
  • dengkur
  • Jerawat
  • Senggugut
Untuk sentiasa sihat dan awet muda digalakkan mengambil Forever ARCTIC-SEA bagi menjaga kesihatan yanag berterusan . Jangan TUNGGU SAKIT , Baru ingin jaga kesihatan kerana semua oranag tahu , mencegah lebih baik daripada merawat . :)

DIGALAKAN UNTUK KEPUTUSAN LEBIH BAIK
AMALKAN TIGA GABUNGKAN PRODUK TERLARIS DIMANA DAPAT MEMBANTU MEMBAIK PULIH SISTEM KESIHATAN SERTA AMALAM BERTERUSAN DAPAT MENJAGA KESEGARAN KESIHATAN DALAMAN SEPANAJANG MASA

 Produk forever living telah menyedidkan set-set khusus untuk penyakit kronik terbukti banayk yang telah berjaya bebas dari kanser

1) FOREVER ALOE VERA GEL
klik https://forever73.blogspot.my/search/label/KHASIAT%20ALOVERA%20FOREVER*

2) FOREVER BEE POLLEN

3) FOREVER ARCTIC-SEA


Satu botol FOREVER ARCTIC-SEA mengandungi 60 soft gel gabungkan minyak ikan zaitun berkualiti dengan harga RM 118.72 


  • Amalkan 1 biji dan 1 biji malam kepada masalah yang serius hauslah mengamalkan 2 biji pagi dan 2 biji malam.

DIJAMIN ORIGINAL DIRECT DARI STOKIS*
PENGADER DIPERLUKAN
HUBUNGI SEKARANG
FOR SERIOUS BUYER ONLY
+60182812796
+60196877796

hubungi perunding kesihatan sekarang untuk dapatkan Ahli hanya rm90 free 1 botol avg dan keahlian sepanjang hayat dengan harga diskaun 15% - 35% cara pengambilan penyakit seseorang

(Amaran selepas pembedahan kurang 6 bulan tidak digalakan mengambil ARCTIC-SEA kerana fungsi arctic-sea ini mencairkan darah)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan