Khamis, 19 Januari 2017

ALOE VERA FOREVER

                                 

FOREVER ALOE VERA GEL

Untuk memastikan kualiti tertinggi forever menanam aloe vera di ladang milik sendiri tampa menggunakan semarang racun rumpai atau racun serangga.Penanamannya jauh dari alam sekitar spti asap kenderaan dan kilang ini bermakna qualiti ORGANIK terjamin.lebih 50 juta tumbuhan aloe vera dari forever ini dapat menolong menyingkirkan 2 juta CO2 daripada muka bumi setiap tahun
  1.  Pilihan yang amat baik untuk mengekalkan kesihatan, membantu menguatkan sistem imun dan melancarkan sistem gastrousus.
  2. Membantu meningkatkan keefisienan penyerapan nutrien oleh sell-sel, ini bermakna tubuh anda akan menerima lebih banyak khasiat daripada makanan dan penokok diet yang anda ambil dan meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan anda.
  3. Membantu menyahtoksik tubuh dan mengurangkan beban terhadap sistem percernaan. Ia membersihkan usus kecil dan melancarkan pembuangan najis dan mengurangkan mikroorganismia yang tidak baiknseperti kulat, Kulit anda akan menjadi lebih baik dan berseri-seri apabila proses penyahtoksikan berjalan dengan lancar.
  4. Sistem percernaan yang sihat mengurangkan beban hati dan dengan demikian membolehkannya memetabolismekan lemak dengan lebih efisien untuk membebaskan lebih banyak tenaga dan dengan itu dapat mengurangkan simpanan lemak dan membantu mengawalkan berat badan.
  5. Memberi tindakan 2 dalam 1 iatu menyahtoksik dan mencergaskan dengan serentak.
  6. Membantu neningkatkan kebolehan penyembuhan sistematik badan dan dengan demikian mengurangkan penyakit yang terjadi akibat keupayaan penyahtoksikan dan penyerapan nuteien yang kurang baik.



Forever Aloe Vera Bits N' Peaches
  1. Formula berpaten dengan perisa pic yang lazat dan cebisan ALOE ini amat digemari oleh kanak-kanak dan juga orang dewasa.
  2. Mengandungi ALOE VERA distabilkan 100% yang kaya dengan nutrien yang boleh membantu sistem gastrousus, menguatkan sistem imun, merangdang penyembuhan ( pertumbuhan semula sel ) dan mengurangkan keradangan , Ia juga bertindak sebagai bahantara yang amat baik untuk mengangkat nutrien yang terkandung dalam kranberi kepada sel-sel tubuh
  3. Kandungan vitamin A yang tinggi dalam buah peach mampu mengurangkan risiko penyakit kenser kelenjar & ogen-ogen lain (dalam bentuk prekursor karotenoid )
  4.  Kandungan Vitamin C membantu memelihara kesihatan dan kecantikan kulit kerana ia bersifat mengandungi anti okseda
  5. Kaya dengan serat dan mineral
  6. anduidan E tambahan daripada buah pic yang sangat berguna untuk memastikan sistem imun serta kulit yang sihat.
  • Sesuai untuk kanak-kanak
  • Untuk sakit campak dan Eczema serta Allergic
  • Membersihkan & Membuang cacing
  • Masalah Penghadaman
  • Kurang selara makan
  • Animea
  • Meningkatkan sistem Imun dalam badan
  • Bermacam masalah yang dihadapi oleh anak-anak


FOREVER ALOE BERRY NECTAR
  1. Formula berpaten ini amat digemari oleh pelanggan-pelanggan wanita kami tetapi ia juga sesuai bagi lelaki dan kanak-kanak.
  2. Mengandungi Aloe Vera distabilkan% dan vitamin antipengoksida A & C yang boleh membantu membersihkan sistem gastrousus, menguatkan sistem imun, merangsang penyembuhan ( pertumbuhan semula sel) dan mengurangkan keradangan. Ia juga bertindak sebagai bahantara yang amat baik untuk mengangkatkut nutrien yang terkandung dalam kranberi kepada sel-sel tubuh.
  3. Flavonoid Proanthocyanidin yang boleh membantu menghalng bakteria berbahaya daripada melakat pada dinding saluran kencing oleh itu menolong mengekalkan saluran kencing yang sihat dan menstabilkan homon.
  4. Tahap vitamin A dan C yang tinggi serta pycnogenol, antioksida yang berguna untuk melindungi kolegan memainkan perangan penting bagi mengekalkan keanjalan kulit


 FOREVER FREDOM 
ALOE VERA GEL BERPERISA BUAH OREN UNTUK SENDI YANG SIHAT
hanya berada disingapor SDG63.67

Forever Aloe Vera Gel botol kuning mengandungi khasiat aloe vera tulin tanpa tambahan perisa lain dan bagi yang tidak menyukai rasa alovera asli boleh memilih forever aloe berry nectar dengan khasiat kran beri dan epil atau forever aloe bits dan peaches dengan khasiat buah pic.

Forever freedom boleh membantu masalah anda yang sedang menderita sukar bergerak akibat masalah radang sendi atau arthritis di forever freedom penuh dengan khasiat aloe vera oren yang lazat.


Tidak perlu pembedahan lagi serta tidak perlu menanggung sakit lagi dimana  forever freedom mampu bergerak seperti muda kembali .kandungannya yang lazat dan berperisa Formula jus dimana kedua unsur semulajadi yang telah dijadikan untuk membantu mengekalkan fungsi pergerakan sendi yang sihat dengan formula stabil alovera gel 

  • Satu cara yang praktikal dan berkhasiat untuk menyokong kesihatan sendi.
  • Semua manfaat Aloe Vera digabungkan dengan bahan-bahan yang kuat.
  • Mengandungi bahan-bahan semulajadi dalam sendi
Forever Fredom mengabungkan Aloe Vera dengan bahan-bahan lain yang berguna untuk penyelenggaraan fungsi sendi yang betul kandungan Glucosamine Sulfat dan Chondroitin sulfat membantu fungsi sendi Untuk kesan lebih baik sumber utama sulfur Bio diperlukan oleh badan untuk mengekalkan tisu pengabungan yang sihat dan fungsi sendi


tambahan
  • Vitamin-c 
  • Crem MSM 
  • Forever Lycium Plus
Glucosamine Sulfat dan Chondroition Sulfat adalah bahan semula jadi yang membuat mengekalkan struktur dan kesihatan tulang rawan dan membantu mengekalkan cecair dalam sendi pada kelikatan yang diperlukanuntuk membantu satu permukaan untuk meluncur dengan bebas terutama yang berumur dimana sendi kurang mampu untuk menghasilkan unsur-unsur semula jadi tulang rawang yang sihat 
apabila digabungkan Glucosamine Sulfat dan Chondroition Sulfat, vitamin-c dan crem msm menyediakan barisan pertama sokongan untuk fungsi sendi yang sihat seperti flp, Bahan ini diperolehi kandungan natuarally dan dianggap sangat selamat dan secara praktikal dan berkhasiat untuk memulakan hari anda yang sempurna.

" Glukosamin sulfat dan kondroition sulfat adalah semulajadi dihasilkan oleh badan sebagai pelincir sendi tapi semakin anda berusia julah Glukosamin sulfat dan kondroition sulfat semakin merosot dan menyebabkansendi semakain  susah digerakan "

forever fredom dengan khasiat alovera adalah alternatif semulajadi kepada ubat tahan sakit




FOREVER PAMOSTEEN POWER

Mengandungi  7 jenis buah-buahan yang berantioksidan tinggi dalam senarai teratas nilai ORAC- Oxygen Radical Absorbance Capacity (Kapasiti Menyerap Radikal Oksigen).  iaitu buah delima, blueberry, blackberry, raspberi, ekstrak biji anggur, pir & buah manggis.

Banyak sebenarnya khasiat buah-buahan yang beranti oksida tinggi ni.. Cuma kita hari ni kurang pengetahuan tentang khasiatnya.. apa kata luangkan sedikit masa untuk baca khasiat Pamosteen yang sangat baik untuk tubuh anda.. 
Pamosteen Power sangat tinggi Antioksidan sangat baik untuk kaum wanita & lelaki yang mengalami masalah kedinginan pasangan dan mengaktifkan sistem pembiakan semoga bermanfaat untuk semua..

KHASIAT BUAH DELIMA:

Delima adalah buah yang sungguh istimewa kerana ia adalah antara makanan yang ada dalam syurga (Rujuk Surah ar-Rahman:68).

       a) mempunyai unsur penting dalam pembentukan darah merah dan antioksidan.

       b)  memelihara jantung dan saraf. 

       c)  meningkatkan kepekaan saraf

       d) menghilangkan keletihan otot

       e)  menghalang pembentukan sel kanser

       f)  mencantikkan kulit

      g)  memberi tenaga

      h)  memberi keseimbangan tekanan darah tinggi dan darah rendah 

       i)  mengurangkan berat badan

       j)  memperelokkan rahim

       k)  mencegah nyanyuk
          dan lain-lain lagi

KHASIAT BUAH MANGGIS:
Memang tidak boleh dipertikaikan lagi hakikat bahawa antioksidan adalah sangat penting untuk kesihatan dan kesejahteraan kita. Hari ini banyak perbincangan di kalangan pakar pemakanan berkenaan buah yang mana mempunyai kadar antioksidan yang tinggi, atau yang mengandungi paling banyak Xanthones serta mempunyai mempunyai kedudukan yang tinggi nilai ORAC - Oxygen Radical Absorbance Capacity (Kapasiti Menyerap Radikal Oksigen). Jawapannya ialah buah manggis.

     Xanthones adalah fenol aktif tumbuhan yang terdapat dalam beberapa tumbuhan tropika terpilih.  Buah manggis adalah sumber terkaya semula jadi dengan Xanthone yang berfaedah. Mendapat gelaran "Ratu Buah-buahan", manggis kaya dengan antioksida. Antara khasiatnya ialah:- 

     a) melegakan kesan kesakitan pada otot-otot kecil dan sendi.  
     b) meningkan sistem imuniti badan dalam melawan pelbagai penyakit.
     c) meningkatkan kesihatan usus.

     Nilai ORAC adalah petunjuk bagaimana antioksidan menghalang kerosakan radikal bebas. Nilai ORAC pada setiap buah-buahan adalah berbeza. Sesuatu yang pasti, Forever Pomesteen Power memang mencatat niai ORAC yang tinggi kerana hasil gabungan buah manggis dan delima yang kaya dengan pelbagai khasiat semulajadi.

" Bagaikan mimpi hubungan yg dingin kini kembali indah seperti pengantin baru malah bertambah rapat dan sayang "
Katanya
😊 Badan semakin bertenaga.
😊 Kulit semakin lembab dan pejal.
😊 Adik pulak makin anjal tak kendur.
😊 Wajah jelas lebih berseri dan makin lawa.
😊 Berbau wangi malah x berbunyi pun .
👉 Banyak betul perubahannya !!!

Bertahun merana kerana keputihan dan period tidak stabil kini semuanya bagai mimpi👍
Kandungan Buah2 dalam POMESTEEN POWER sangat penting untuk kesihatan dan kesejahteraan rumah tangga menjadikan antara minuman terbaik untuk tambah tenaga
Antara khasiatnya

💘 Mengurangkan gangguan sistem tubuh bagi wanita yang hampir monopous.
💘 Membantu memulihkan kesihatan sel tisu badan supaya dapat meningkatkan tenaga batin.
💘 Menggalakkan pembentukan kolagen tisu kulit nampak merah awet muda serta membantu melancarkan perjalanan darah.
💘 Menghalang pembentukan sel kanser malah meningkan sistem imuniti badan dalam melawan pelbagai penyakit dari radikal bebas
💘 Membantu meningkatkan keanjalan salur darah serta meningkatan sistem imunisasi daya tahan serangan penyakit anti bakteria, anti virus, anti kanser dan alahan.
JUM...
Pikat suami dengan POMESTEEN POWER bukan dapat jadi cantik dan seksi je, tapi dapat pahala lagi.

😆 SIHAT , SEGAR, SELAMANYA !    
SIHAT ITU KAYA jadi usah berfikir panjang 
+60182812796
+60196877796 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan