Ahad, 26 Februari 2017

ALOEVERA FOREVER LIVING JOHOR


KHASIAT SERUPA DENGAN ALOE VERA YANG BARU DITUAI
Bayangkan, daun lidah buaya dibuka dan gel itu dimakan terus dari pokok. Begitulah tulin dan segarnya aloe vera yang kami hasilkan.
Daun ajaib lidah buaya ini didapati mengandungi lebih daripada 200 bahan, termasuk 20 mineral, 18 asid amino dan 12 vitamin. Produk ini distabilkan dan dipatenkan bagi mengekalkan sistem penghadaman yang sihat dan tahap tenaga yang semula jadi.

Yang pertama menerima sijil daripada, koktel ini kaya dengan pulpa dan cecair mengesahkan lagi produk ini sama sifat dengan aloe vera yang dikehendaki. Diambil setiap hari sama ada minum terus atau dicampur dengan jus buah-buahan tulen, ia adalah salah satu minuman kesihatan yang baik untuk kesihatan badan.

Usus kita adalah tempat pertama menyerap nutrien dan protein daripada makanan, suplemen, ubat, air, vitamin dan segala jenis makanan serta minuman yang lain. Panjang usus adalah lebih 9 meter.

Jika Usus kita bersih dan sihat, ia berupaya menyerap 100% kebaikan daripada apa yang kita makan. TETAPI, jika usus kita kotor dan tidak sihat, apa-apa vitamin, supplemen dan ubat yang kita makan, tidak akan diserap oleh badan dengan baik. Ini yang akan menyebabkan kesihatan kita terganggu, dan boleh menyebabkan kulit juga mengeluarkan penyakit yang tidak diingini.

Ini membolehkan lebih banyak nutrien makanan dapat diserap dengan baik. Seterusnya, badan akan jadi lebih sihat dan bertenaga sekaligus mampu melawan pelbagai penyakit lain dalam badan secara semulajadi. Dari segi luaran pula, perut akan kelihatan lebih kempes.

Daun Aloe Vera boleh dikatakan daun ajaib, I mengandungi lebih 200 sebatian semamangnya dihasilkan daripada daun aloe vera asli. Dihasilkan melalui proses penstabilan yang dipetankan dan amat sesuai untuk yang menghadapi sembarang masalah kesihatan bagi membantu proses penyembuhan ,dimana ketulinan, kualiti dan kesegaran aloe vera yang terdapat dalam setiap botol Aloe Vera .

DIJAMIN ORIGINAL DIRECT DARI STOKIS
PENGADER DIPERLUKAN
HUBUNGI SEKARANG

Pertanyaan hubungi 
+6018 281 2796
+6019 687 7796


ARCTIC-SEA (MINYAK IKAN)

Kandungan kolestrol dalam badan adalah daqpat dikesan apabila ia telah mencecah 70% dalam badan dan ini bermakna resiko untuk terkana serangan jantung ,strok , hipertensi dan penyakit pembunuh lain amat tinggi.

Forever Arctic-sea Omega-3 ( EPA dan DNA )adalah aisid lemak  poli-tak tepu dan asid lemak perlu yang tidak boleh disintesiskan oleh badan

Ciri utama forever arctic- sea ialah

a] Menggabungkan Omega-3 (minyak ikan laut dalam ) manakala Omega-9 ( Minyak Zaitun )
b] Minyak ikan yang bebas merkuri dan selamat.
c] Ditambah dengan vitamin E untuk mengelakkan pengoksidaan asid lemak.
d] Setiap kapsul mengandungi 1000 mg gabungan 750 mg minyak ikan dan juga 250 mg minyak zaitun.
e] Kandungan EPA 225 mg dan 150 mg DHA - nisbah 3:2
fLebih baik digabungkan dengan Garlic-Thyme untuk keberkesanan pengurusan kolestrol.


Manfaat Berpotensi Omega-3

1] Baik untuk kesihatan jantung
Mengandungi asid lemak E PA dan DHA ( dari minyak ikan ) dan asid olik ( minyak zaitun ) yang dapat membantu  untuk engurkan kolestrol tidak baik (LDL ) dan meningkatkan kolestrol baik (HDL) , justuru baik untuk mengekalkan kesihatan koardiovaskula.

2] Baik untuk otak
Lemak membentuk 60% dari tisu tak , diantaranya 25% adalah DHA, DHA meningkatkan kecerdasan minda kanak-kanak meningkat, keupayaan ingatan, tumpun dalam pembelajaran, ia juga membantu dalam pencegahan kemerosotan ingatan dan penyakit Alzheimer.

3] Melindungi Penglihatanari
DHA adalah penting untuk fungsi fotoreseptor retina kerana separuh dari lapisan lipid fotoreseptor adalah DHA. ia meningkatkan penglihatan, menvegah degenerasi penglihatan dan melegakan keletihana mata.

4] Baik untuk Sendi
EPA dan DHA mempunyi ciri-ciri anti-keradangan dan pelinciran oleh itu melegakan sendi kaku bengkak , menguatkan tulang danm membantudalam pertumbuhan tulang kanak-kanak.

5] Nutrisi Pemakanan Harian
Kebanyakan rakyat bandar  asid lemak perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh badan , dan dengan mengambil Forever Arctic-sea setiap gel lembut menyediakan EPA 225 mg dan 150 mg DHA dengan nisbah 3:2 dapat membantu dalam penyerapan.

6] Membantu pernuaan
EPA dan DHA merangsang metabolisma , mempercepatkan peredaran darah, melindungi sel kulit dan mengelakan kerosakan sinaran ultra ungu oleh itu mencapai kesan anti-penuaan.

7] Melembapkan Kulit
Kulit yang kerin bermakna kekurangan asid lemak, minyak ikan bukan sahaja melembutkan tetapi juga mempunyi ciri-ciri anti-keradangan yang mengurangkan kegatalan dan masalah kulit mengulapaan dan sebagainya.

8] Baik untuk kesihatan emosi
pengambilan DHA dan EPA dikaitkan dengan menyokong kesihatan emosi dan emosi yang lebih baik.

9] Menggalakan kesihatan pada tahap sel
Asid lemak Omega-3 adalah sebahagian dari membran di seluruh badan, termasuklah otak , kulit, mata, jantung, saluran darah , paru-paru dan juga sendi.

10] Kualiti yang baik
Diekstrak dari ikan laut dalam yang tidak tercema, arctic-sea adalah selamat dan boleh dipercayai, vitamin E ditambah untuk mengelakkan pengoksidaan asid lemak, botol lengkap digunakan untuk mencegah asid lemak dari rosak akibat cahaya matahari


Forever Arctic-sea tidak mengandungi logam berat atau bahan kimia yang mudah meruap , kesemuaan produk diimput dari usa - terjamin bahan sumber yang berqualiti dan memberikan keyakinan para pengguna.

digalakan pengambilan berterusan untuk menjaga kesihatan yang opteman , sebotol arctic sea mengandungi 60 biji soft jel



Kami telah menyediakan pek produk khas untuk pemakanan yang asas untuk seisi keluarga. Setiap pek ini mengandungi satu kombinasi makanan tambahan yang seimbang yang telah dipilih dengan berhati-hati daripada rangkaian produk pemakanan FOREVER.
Pek-pek ini bertujuan menyediakan pelbagai jenis nutrien untuk membantu badan kita bekerja pada tahap yang optimum dan juga untuk membantu mengisi jurang zat makanan yang umumnya berlaku disebabkan pengambilan nutrien yang tidak mencukupi untuk memenuhi keperluan pemakanan badan dan dapat membantu meningkatkan kesihatan seisi keluarga

Tiada ulasan:

Catat Ulasan